Friday, November 12, 2010

kembali dengan senyuman

aku berharap dapat melupakan hal ini walaupun payah.
aku berharap aku dapat memaafkan manusia yg telah menyamar jadi aku itu walaupun hati aku berasa tidak rela memaafkannya.
-___-

semoga Tuhan memberi aku kekuatan dalam menghadapi masalah sebegini.
semoga aku redha menerimanya.
semoga aku tidak menangis lagi apabila memperingati hal ini pada hari-hari akan datang nanti..
;(

apa pun, aku juga bersimpati terhadap kau haziq ali kerana diGAMEkan oleh kawan sendiri atau manusia yg tidak memikirkan akibat buruknya menikam kawan dari belakang!

P/S : kepada haziq ali, ian, badri, amir zainal, fahmi. aku tidak menyalahkan korang semua tentang hal malam itu tadi.
Aku hanya berasa sebak dah tersentap sahaja kerana ada juga yg ingin mempermainkan aku dengan menyamar
atas dasar  NAMA aku. ini yg aku tidak boleh terima T__T

aku ingin senyum seperti biasa kembali.
ingin meredakan keadaan yg hampir mewujudkan pergaduhan antara sahabat2 ini..
tidak mengapa kawan, kerana kejadian ini akan dibalas apabila di hari akhirat kelak, wallahua'lam...

GIVE PEACE FOR LIFE :)

4 comments:

fatin^_^ said...

npe ecah ?

scha sykes said...

atin, emm baca post aku yg kat bawah ni.

aina ali said...

bagus laa kau dah okee , hehe .

scha sykes said...

hehe yup. dah okay la ^_^