Monday, November 1, 2010

excited acting

aku tak tahu kenapa bila aku nampak je kapal terbang lalu mesti excited gila nak tengok. HAHA
bukan apa, setiap pagi time nak panas kan enjin kereta ayah sebelum pergi ke sekolah mesti ada saja kapal terbang yg lalu. woww semangat aku berkobar-kobar bila nampak kapal terbang. hahaha

Bila nampak kapal terbang lalu, aku rasa bebas sgt seperti burung. sangat-sangat bebas. sebab ianya sentiasa menuju ke destinasi yg jauh seperti kita yg mengimpikan ke tempat-tempat istimewa di luar negara =)
Adakah mungkin sebab aku bakal jadi 'pilot' ?? ouh damn! jangan berangan lah aisyah! spm pun tak lepas lagi berangan nak bawa kapal terbang. HAHA
tak pun, aku jadi pramugari dalam kapal terbang tuh?? free of charge boleh terbang pergi ke mana-mana. hahaha
(aisyah perasan!)
Tapi memang betul laa, aku suka tengok kapal terbang lalu, best sangat.
Segala tingkah laku aku macam tu bukan bermakna aku batakk and jakun tengok kapal terbang tu, tapi bila melihat kapal terbang menembusi setiap awan-awanan yang sangat luas oleh ciptaan-Nya membuatkan aku terpegun seketika :D
Verry meaningful in my life. sesungguhnya aku bersyukur dapat hidup di atas muka bumi dan negara malaysia yang indah lagi permai ini ..