Monday, November 22, 2010

Dapat Kerja !

Ou yeaahh.
Dah dpt kerja !
hahaha
Bestnyeee~

Alhamdulillah dah dpt kerja jugak akhirnya. aku dpt kerja kat mines, kedai A&W taw ;D

Syukur sgt2 lah. hmm sebelum ni dah mmg lama pun apply kerja kat kedai f.o.s, tapi bila kitorang dtg kat kedai tu tadi nak jumpa supervisor tanya pasal kerja, dia taknak jumpa kitorang! (aku dgn fyfa) Haishh, sakitnya lah hati bila kakak tu ckp, kalau tak isi borang tak dpt kerja.

Hah! habistu, yg masa kitorang bagi nama, number i.c, dgn number phone tuh. HAPE ?!
Deyy supervisor, kalau mmg taknak terima kitorang bekerja kat situ ckp lah awal2 ! ni tak confirm lah, 50/50 lah. mmg cerita keling ouh supervisor f.o.s tuh ! GRRR.

Tapi tak ape, kitorang tak hadap pun lah nak kerja situ ! huhh.

-Start kerja, khamis nih.
-Mula bekerja pukul, 12.
Aduhh tak sabarnye, nasib baik kat situ ade jugak member sekolah.
Mira, pian, dgn siapa tah sorang lagi budak kelas G tu.
heee
Syukur sgt2 lah !
^_^

2 comments:

anis said...

first gaji blnje anis eh eh :) hee

scha sykes said...

hahaha insyaallah ;D