Thursday, November 18, 2010

Boleh atau tidak utk jatuh cinta sekali lagi ?

-kali ini, nak cerita pasal cinta pulak. HEHE-

Lepas dah break 3bulan yg lepas, aku dah nekad utk SINGLE. maybe nak ambil masa yg lama, utk tenangkan fikiran. but, semenjak akhir2 nih, cinta baru muncul pula dalam hidup aku!
OHH GOD! he's come back! after he had disappeared when i'm refuses his love. hmm

Tak tahu macam mana nak cakap. layak ke tidak aku ni utk bercinta sekali lagi ?? tolonglah aku?
Aku ingat nak lupakan saja si "H" ni, biar aku mulakan hidup baru. sedikit sebanyak aku dapat juga lupakan dia. bolehlaa.

Bila dah hidup sendirian tanpa couple nih, rasa bosan pun ada. sebab tiada siapa yg nak text aku. sedihh~ haha!
Bila couple pulak, takut kena kongkong dgn nya! itu tak boleh, ini tak boleh. haiyaa! ini macam tak boleh maa, wa tak sanggup nak teruskan hidup kalau terus dikongkong mcm ini lah! (such a stupid verse!) pffttt -.-

Tapi kalau aku couple pun, ada jugak orang bg support kat aku, ada jugak org yg sayang aku. huhuhu bapak pening macam nih! GGRRR.
tengok gambar di atas. macam ni lah muka aku, LEBIH KURANG.
-__-


CINTA punya pasal, aku tak berhenti memikirkannya! STRESS pulak yg datang. mmg spoil !

4 comments:

anis said...

boleh laa , knpe x bole brcinta pulak .
satu prmulaan untk mmbina rumah tngga . ngeee ;p

scha sykes said...

hahaha betul ke boleh nih?? yela, si hazmi tu skang dah sombong. mmg sombg sgt lah. huhu tu nak lupakan dia jea tuh. hehe

anis said...

sombong ke ? dgn anis oke jek .

scha sykes said...

dgn anis yelaa. huhu