Sunday, October 31, 2010

yesterday, was the great day

dah tiba masa utk update blog, dah lama tak buka blog, rinduu ;D btw, thanks kepada kwan-kawan yg sudi follow blog aku yg tak seberapa ni =='

30102010, cantik tarikh ni. HAHA
woww. semalam, hangout dgn fahmi. Awesome!
pada mulanya, mmg dah lama tak contact kwn2 sekolah lama yg lain, last2 ada no yg tak dikenali masuk, aku jwb lah call. rupanya fahmi ridhuan dgn haziq ali ! HAHA rinduu nye dgn kauorangggg. dah seronok2 text, last minit fahmi ajak keluar, apa lagi aku pn on jelah, rindu gila kot dah lama tak jumpa, setahun lebih. keluar kl smlm dgn kau mmg havoc kan? :D adoyy, mentanglah aku kecik, kau dah terlebih tinggi kau buli-buli aku kan?? HAHA kau mmg kejam lah fahmi .. tapi apa pun, aku menghargai jasa kau sbb belanja aku makan nasi lemak dan air teh o ais, hahaha nasib baik kau ikhlas ;D merata tempat kitorang berjalan, sampai fahmi ckp. "pening kepala aku. yelah, dgn nak layan budak2 lagi, nak jaga budak2 lagi" vavi fahmi ! kau gelarkan aku ni budak2 kan?? HAHA kurang hasam kauu. penatlahh, asyik kena buli je semalam dgn kau -..- at least dpt jugak kenal kawan baru, loqman dgn siapa tah sorang lagi tu, tak igt dah nama dia. fahmi from teknik kajang =) apa2 pn, thanks fahmi. sudi luangkan masa dgn aku semalam, rindu kau. haishh, sweet memori betul lah semalam. next time kita berjumpa lagi ye =)