Friday, October 22, 2010

pehh dpt juga aku rehat kejap, takde nak menghafal itu ini bagai, PENAT. boleh bebaskan balik kesegaran otak aku ni. pejam celik, tinggal lagi 3paper je kan? isnin nanti sampai lah hari rabu, yeayy~ tamat jugak sengsara aku utk form4 nih. tp tak boleh jugak, form5 nnti lg sengsara kot? boleh menangis air mata darah aku kalau tak dapat study elok2 nanti -.-
apa2 pun, belajar tetap balajar, enjoy tetap enjoyy. yeahh!! HAHA semangat betul aku. tp tak sangka pula tinggal setahun jea lagi nak SPM ! omg ==' *agak2 susah tak time SPM nanti ? harap senanglaa, takde lah nak tension sgt. ishh ape tah aku nih. awal lagi pon nak fikir tuh semua! form5 tahun ni pun belum start SPM lagi, aku dah over berangan nak SPM pulak. hahaha apedahh. relax je dulu, penting exam final dah nak habis. HAHA tapi tapi, belum lagi tang dpt result nanti ?? habih laa akuuu, arggghhh!! agaknya, macam apa lah kan result aku tu nanti ? ;'(
aku tak ndak tukar kelass, aku nak stayy 4D jea! taj nak tukaaaaa!! boleh fed-up aku tukar kelas lain nanti. haihh cukuplah ya, sampai sni jelah. saja suka2 nak membebel :D choww~