Saturday, October 16, 2010

membuatkan aku sampai menangis

ku sangka kan, exam akaun semalam. senang. rupanya tidak, HAMBAR T_T

Serious aku ckp, akaun semalam susahh sangat! sangat sangat sangat punya susah lah. sampai menangis kot lastly. .
Banyak yg aku tinggalkan, tak berjawab pun. SEDIHNYA :'( yelah, mana tidaknye. kertas soalan kali ini pihak jabatan pelajaran selangor yg buat. DAMNN !! teruk gila ah smlm, kali nih confirm akaun aku gagal !! arghhh rasa lebih baik mati jeh cmni dah kertas jwpn smlm byk yg tak berjawab!! T_T kenapa entah dgn aku semalam, mmg S*** !
Dah la penyata aku tak igt format. persamaan pun tak imbang. bahagian soalan 3(b) langsung satu hapak tak buat!! aku tinggalkan mcm tuh je x( yang buku tunai runcit pun, hurr~ tak lengkap jugak!
Nasib soalan jurnal aku lepas sikit, walaupun tak sempat siap. tapi mmg betul lah, akaun susahhh sgt smlm !! time jwb paper 2 tuh, aku asyik ketuk meja jea sbb pening nak mula mcm mana and nak tulis apa. padahal soalan mmg dah terpampang kan depan muka aku! bengong kau nih aisyahh!!
Sambil2 tak dapat jawab, picit2 kepala tuh. aku usya budak2 kelas. semua dah mcm ape tah -..- FRUST !
Aku terus menangis. sedih ngatt tak dpt jwb mcm masa exam awal tahun dgn pertengahan tahun T_T

apa-apa pun, aku tak mudah putus asa. aku tetap jugak nak teruskan ambil subjek akaun, itu saja lah satu2nya subjek  harapan aku untuk teruskan hidup bila habis SPM nanti, dah nama pun subjek favourite kan mana boleh lepas mcm tuh jea. TIDAK!! sama sekali.
Nak buat mcm mana, benda pun dah lepas. just tggu tiba masanya dpt paper akaun balik lah, mmg HABISlah aku nanti kan.

2 comments:

dayanadarmawi said...

err . ecaa , taw ta pe , susa gileww an paper acc ? nk ngessh aq jwb . hha , tp ilang tension coz time start paper 1 smpai hbes papr2 aq pkay earphone , psang lgu ~ hahaha *goyang2 kple hha .
trok an ? boley ilang tension aw :D
haha
tp sirius ar susaa gillew . pass pon kire syukorr arh . errh .

aisyah syahrial said...

ehh dayanaa, hahaha btwt hanks taw sudi follow blog aku ;) rindu kau ohh!! haa tahu2, dahsyat gak kau nih. mmg rock ah kan jwb exam boleh dga lagu HAHA. em tulah, pass pn jadi la kan. tkpe, next yeat ada lagi :))