Saturday, October 2, 2010

hari ini beraya ke rumah asri and faezah

YA ALLAH! sumpah penat sgt hari nih smpai tertido kejap td. haishh. padahal beraya dua rumah jea.
ehem ehem, ni nak cerita nih. best jugak pergi rumah asri tadi walaupun layanan kurang memuaskan. HAHA

mula-mula aku gerak dari rumah dlm pukul 1p.m. hm tapi kan, hari ini aku pergi dgn pipot jeh tauu, kasihan kitorang.
Adalah someone nih kan, dia dah janji dgn asri yg dia mmg nk dtg rumah asri tp TAK pun ! aku tk tahu lah asri kecewa ke tak kan. korang bayangkan? dari awal pagi try call si 'DIA' nih tak dpt dpt tau! satu hari kot dia off phone. grrr! kalau aku lah sumpah tk tahan weyy..! dah kalau 'kau' tak jadi pergi, ckp jelah awal-awal kan senang. nih nak smpai tutup phone!
pipot smpai call telefon rumah pon tak jawab! telefon adik dia, adik dia off phone jugak! entah apa kes tah nak off phone selama satu hari bagai ?? lastly, pipot call ayah dia, tanya mana "dia" cik? "dia" ada kat rumah tak?? eh, ada jea. pakcik kat tempat kerja nih. haa so sah-sah laa 'dia' nih ada kat rumah wey. .
Yang kitorang bengang gila kann, ade ke patut telefon rumah dia tk agkt pn lgsung ?? byk kali kot pipot call telefon rumah dia, tp tak berjawab jugak. grrr! masalah sekarang, tak bingit ke telinga dia telefon rumah asyik berbunyi je kerja?? TAK KAN ORANG DLM RUMAH SEMUA p...k !!! hmm sabar jeh tau hari nih..

kau kan, kalau dah mmg tak nak pergi kan. cakap jelah terus ternag. tak payahlah smpai nak off
phone bagai kan? perlu kew?
hm aku tak fahamlah apa masalah kau sekarang, kot ye pun bagitahu laa, bukan kitorang nak makan kau pn.
Tapi jgn lah smpai nak off phone smpai satu hari kann!!
*dah cukup bengang nih tauu. haa sabar syah. hanya aku dgn pipot saja yg merasa kan betapa sakitnya hati hari ini..



okay, tutup cerita pasal dia. kalau cerita lagi mmg berrtambah-tambah lah bengang nihh.

pukul 2p.m.. akhirnya aku dgn pipot smpai jugak rumah asri yg terletak di kem pga, tmn cuepacs.
apa lagi, kitorang teruslah terjah rumah dia. HAHA. dalam rumah dia cuma aku dgn pipot jeh perempuan, yg lain semua lelaki ! pehh gila segan ==' tulah, kitorang dtg lmbt sgt kan. yg lain semua dah balik. haishh. nasib baik kwn2 asri tu ade yg duduk kat luar, tak semuanya kat dalam.
Dah habis makan kitorang pun lepak lah kejap. sambil borak-borak. segan tak segan, aku terus contact riena suruh naik prgi rumah asri jugak. nasib baik riena, syila, najwa ada lagi kat dlm kem tuh. kalau tak, lepas makan td msti aku terus agkt kaki pergi balik punya lah. haha

tapi kankan, haihh. bila aku tengok jeh seorang 'mamat' nih, teringat pulak kisah lama aku dgn 'mamat' ni dulu. ehemm. hahaha bukan apa, sbb pernah ada kisah antara kitorang dulu. tp biarlah rahsia.. cehh bajed! HAHA. time nak balik tu kan, dia pandang aku lain macam? pelik gak aku tgk td. pastu mem dia pn ternampak, "weh asal kau tgk camtu??" haha barulah aku faham ((:

3p.m.. terus pergi rumah faezah yg terletak di tmn impian ehsan, balakong.
Aku dgn pipot smpai rumah faezah dlm pukul 5p.m.. lama kot, 2jam dari kem pga tuh. maklumlah, naik pengangkutan awam saje kan. hee k lah, smpai nih jelah aku cerita pasal hari nih. penat laa nk type. haha

Sebenarnya byk lg cerita psl beraya hari ni tp tak larat nak type smpai dah terlupa kut ==' setakat sini jea yeah ((;
JUMPA LAGI BLOGGER SEKALIAN, ASSALAMUALIKUM..

SAYANGG KAU SANGAT PIPOT (AFIFAH).. KAU LAH PENDAMPING SETIA AKU PADA HARI INI. <33

No comments: