Monday, September 27, 2010

BERAYA SAKKAN

25092010
WAHH! seronoknya raya hari sabtu lepas smpai tk igt dunia! haha. okay,jom baca dan hayati ceritera aku selama beraya dari pukul 1 sampai 6.15ptg.

sorry,gambar agak tak berapa cantik sikit.huhu
time kat rumah aina nih,tgh tggu pipot dtg.dia tk smpai lagi,haishh. lama jugak tggu dia masa nih =='

tak lama lepastu,pipot pn dtg.
Around 2ptg mcm tu,kitorang terus pergi ke cheras jaya yg dihantar oleh abg aina, KHAIRUL. haha dia lah driver kitorang. hoii, baik sikit.
dia bukan driver lah. ;D


nahh,dah smpai pun taman cheras jaya. haha
ok, dari kiri pipot (afifah)
aku
asma (yg kat atas moto tuh dgn balak dia)hehe
nina
hani

kitorang lepak sini dulu,tk masuk rumah fahmirul lg sbb rumah dia ramai sgt relatives segala.

asma and nina ;D
(hah yg belakang tu buat tk tahu jee.) ;p

HAI. NAMA SAYA PIPOT ;D

HAI. SAYA ASMA (:



pipot agogo! ahah
antara semua kt atas ni, siapakah yg paling cantik??
YA! betul. aina (dari kanan) lah yg paling chun kankan! hee
lg pun dia keturunan pakistan taww. haa ;D


HAHA ambui asma, nak makan pun sempat sengeh depan camera dulu.
tp, ayip tu kenapa? =='
haa,ayip ni lah balak asmaahandsome kankan ((:

asma, kalau ye pun habiskanlah tuang air tu dulu.. haha

 yeahh, aku and pipot <3
comel kan dia ;)

dua-dua cute babe ;D
*which one you want?? haha cehcehh,mane boleh!
dorang aku punya laa ;D


bak kata fahmirul kat fb "rumah sape yg buruk nih??"
haishh kau nih mmg tk reti bersyukur lgsung lah! rumah kau okay apa (:
btw, nasi ayam mak kau mmg seddap! TOP! haha
thanks for invite. really appreciate it ((:


hahah ni mmg tak boleh bla.
bajed muka pedass padahal tak pun. saje nk buat gimik ;D
*hani muka saspen! grrr. dia ni gangster taw, jgn pernah brani kacau dia. hahaha
 

HAI. NAMA SAYA AINA (;
(aina ni mmg cantik doh. kadang gerram tgk dia sbb cantik sanadd! haha)


yeahhh! memperkenalkan, MIZZ NINA! haha
nina ni comell sanghat! walaupun dia kecil molek tp ada brann taw. haa ;D

hani, makan elok-elok. jgn smpai bersepah ;D
asma ni msti bz call ayip. sayangg betul kat ayip kan. ye pun, makanlah dulu, pndai lah ayip tu jaga diri.
pipot pulak, makan sambil termenung. HAHA

asma muka 10sen. ahha!
sbb sedih ayip kesayangan dia dah balik. ayip ni pun satu, tah pape nak segan. tu pn tk nak join masuk rumah fahmirul? haishh =='

 eh, nampak mcm kembar tak?? haha tp aku tahu, aina lg cantik dohh ;D


sweet couple (;
AWW nyahh! geli geliman derr! hahaha
ehem. hehe jgn nk overr sgt aisyah =='

 aku pandang ke mana tuh??
alaa tak achi ! aina dpt snap gmba duluuu. grrr! HAHA
*ape ni aisyah. achi kt india derr =='

ehh! boleh pulak main suap-suap? hahaha
jgn nak romantik sangat ye hani dan pipot ;D



GRRR!
comell gila adik asma nih! aku asyik cubit-cubit jea pipi dia! HAHA
dia salam tangan aku taw. haa uolls jgn jealous ;D hahaha

  okay,dah sudah pun beraya rumah asma. kitorang gerak beraya ke rumah syida pulak. kt impian ehsan (:


ou YEAHH!
makcik-makcik pun nak beraya sakkan taw <3 HAHA
okeoke,back to the topic. ni kitorang otw nk pergi impian ehsan.
dari sini jln kaki lah, turun bukit. smpai fasa1, ambik cab ((:



AWW <3 ;D
dah sampai pun impian! huu.
apa pendapat korang pemandangan belakang tuh? GORGEOUS kan? hahaha
haa time ni tggu dila jap, sbb nak gerak sama skali pergi rumah syida ((:


amboih!
aku pulak dah yg terrlebih tinggi dr smua org? HAHA
dah smpai pun rumah syida, and sambil tu borak-borak jap (:


exited btul aku nak makan. haha


nih razin dgn abi ((:
sebok main phone. tga text awek lah tu :D


  HAHAHA ;D
teruk gila lah time nih, semua tga masok air! time nih tgh hujan lebat! kitorang nak pegi rumah pikot tiba tga otw tuh, terus hujan. grrrr!
jd terpaksa lah berhenti kejap kt area kedai-kedai kosong nih.
*cuba tgk pipot(baju hijau) ahaha ;D

snap picture time. ((:

((;

haishh mmg penat bila dah lari-lari nak selamatkan diri drpd hujan =='


dari kiri : NINA, AINA, FYFA, HANY, FAEZAH, AKU (AISYAH) 
<3

akhirnya! sampai jugak rumah pikot. huu lega.
okay, time ni jamah kuih dulu.


HAHA agak sengal ye muka aku :p
eh, tengok hani. tak sempat-sempat nak pkai tudung. hahaha
agak kesian kt pipot, habis basah kuyup rambut dia.
kenapa laa time org nak beraya sakkan, dah best best tp hujan pulak. grr!


amboi pipot, makan smpai tk igt dunia? haha
yg tengah tula pikot. nama sebenar dia, syafika. (:


ok, ni last gambar. time ni dah nak balik pun (:
-->thanks to pikot for invite raya at your house ;D


SAMPAI SINI SAJA KISAH BERAYA SAKKAN SAYA DGN KWN KWN YG TERCINTA <3
BUBYE ALL ;D

THANKS FOR READING. HOPE MY BLOG CAN MAKE YOU SMILE AND AMUSED ((;

No comments: