Monday, September 20, 2010

assalamualaikum, hai semua. saja nak story pasal aku baru join blog nih sbb aku tgk mcm BEST kan? haa k lah, nak merepek kerepek kejap (;

       aku seorang yg simple dan ceria.
suka buat orang gelak dan orang gelak kan aku. HAHA.
aku ni jenis gila gila orangnya tp bukan lah ORANG GILA! hahah
aku suka berahsia dan seorang yg memendam perasaan. hmm
suka mendengar masalah dan berkongsi masalah bersama kwn-kwn. YESS. kawan-kawan mmg
penting dalam hidup kita.
mempunyai 4 orang adik beradik dan aku lah anak yang PERTAMA.
sebagai seorang anak pertama,mmg agak berat tanggungjawab nya kerana perlu
patuh pada suruhan ibubapa agar menjaga adik-adik dgn baik.
tapi aku tak kisah semua tuh, dah biasa lah kata kan. hee

okay. harap korang semua dah baca dan faham cerita yg telah aku karangkan ini. HAHA

No comments: